wtorek, 30 stycznia 2018

Delikatna kartka mixed media - inspiracja dla Fabrika Decoru


Hej, Jestem bardziej niż szczęśliwa, że mogę wreszcie podzielić się z Wami moją pierwszą pracą dla Fabrika Decoru. Wybrałam na tę okazję delikatna mixed mediową kartkę do zrobienia której użyłam najnowszej kolekcji Tender Orchid.

To jest bardzo delikatna kolekcja w odcieniach fioletu, różu i jasnej zieleni. Ma wiele elementów które można powycinać i bardzo łatwo stworzyć z nich kompozycję. 

Gdy zobaczyłam tego małego koliberka wiedziałam, że musi być na mojej kartce. Cała reszta elementów i kolorów była zainspirowana właśnie tym małym ptaszkiem. 

Tak więc kartka jest wielowarstwowa. Niektóre warstwy przyklejone są na klej inne na dwustronną taśmę z pianką. Użyłam też pięknej tekturki, którą pomalowałam farbą deco glaze. Dodałam troszkę więcej koloru do tagów również używając deco glaze, ale rozwodniłam ją troszkę, żeby nie pokryła mocno papieru tylko raczej podziałała jak delikatna akwarelka.  Na koniec dodałam również cekiny, brokat i plamki z farbek. 

Hi, I'm more than happy to share with you today my first project for Fabrika Decoru. I choose to make a tender mixed media card using their newest collection Tender Orchid. 

This is a very delicate collection in shades of purple, pink and a bit of light green. It has many beautiful elements for fussy cutting and it's really easy to create a composition using them. 

When I saw this little humming-bird I felt that it has to be on my card. So it was my first choice, all the other things and collors were inspired by this bird. 

So the card is multilayered, with layers adhered one on another using glue or double sided adhesive tape. I used a beautiful chipboard and colour it with deco glaze. I added a bit more color to tags also using deco glaze but this time with a bit of wather. My final touch was adding sequins, glitter and little splashes. 
















  


  











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz