czwartek, 21 grudnia 2017

Kartki ze stemplowanym tłem z użyciem brushmarkerPRO

Hej, Lubicie wycinać elementy z ozdobnych papierów? Jeślo tak to mam na dziś coś dla Was. Zrobiłam kilka kartek z arkusza romantycznego z Agateria Craft , na którym jest mnóstwo ślicznych elementów do wycięcia i stworzenia fajnej kompozycji.  Zrobiłam cztery kartki, niektóre proste inne bardziej warstwowe i przestrzenne. Uwielbiam je wszystkie:) Wszystkie tła do kartek zrobiłam przy użyciu stemple z Agaterii z marokańskim wzorem. Użyłam tuszy memento oraz BrushmarkerPro. Właśnie dzięki markerom mogłam dodać fajny dodatkowy kolorek do mojego tła, co sprawiło że jest bardziej interesujące. Cały proces możecie obejrzeć na video tutorialu. 

Hi, Do you like fussy cutting? If you do I have something for you :) I made a couple cards using a romantic sheet from Agateria Craft with lots of beautiful elements that you can fussy cut and create an interesting composition. I made four cards, some are simple some are more layered and diamensional. I love them all :) All the backgrounds for cards are made with maroccan stamp, memento inks and BrushmarkerPro. Thanks to brushmarkersPro I was able to add more than one colour for my stamping. It is really easy to make and gives great fun looking background. You can watch the whole process on video tutorial. 















      

      

Miłego Dnia!
Have a nice Day!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz