niedziela, 12 listopada 2017

Shaker card z miśkami Fizzy Moon video

Hej! Na dziś mam dla Was kartkę typu shaker. Nie jest to kartka z shakerem, po prostu cała kartka nim jest. Zrobiłam ją przy użyciu Fuse tool, czyli takiego prostego narzędzia do zgrzewania folii. Wykorzystałam folię z koszulki do Project Life. Zwykle do robienia shaker cards wykorzystuję właśnie te koszulki. W środku folii znajduje się obrazek, który zrobiłam przy pomocy tuszy distress, stempelków Fizzy Moon  i maski z chmurkami z Agaterii.  Błyszczące dodatki to brokat i cekiny. 
Na front kartki przykleiłam sentencje z zestawu stempli Penny Black Festive Snippets.  W opisie filmiku na you tube znajdziecie wymienione wszystkie kolory markerów Copic Ciao, którymi kolorowałam stempelki. 

Hi! For today I prepared a shaker card. This is not a card with a shaker window this simply is a shaker. I made this card usinh Fuse tool and I used foil from Project Life pocket.  The image inside the pocket is made using distress inks, stencil clouds from Agateria  Craft and some sweet stamps from Fizzy Moon. I also added some glitter and sequins. On the front on my shaker card I sticked a christmas sentance from Penny Black Festive Snippets. In the description box of my video on YouTube you will finde all the numers of Copic Ciao markers I used to colour the stamps. 








Miłego Dnia!
 Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz