wtorek, 7 listopada 2017

Kartka z galaktycznym tłem z tuszy distress

Hej :) Dziś pokażę Wam dwie karteczki, które zrobiłam kilka dni temu. Pierwsza jest z cudnym digi stemplem od Mo's digital pencil, druga ze stempelkiem Gerda Steiner design, który kupiłam na zlocie scrapowym w Danii. Na zlocie kupiłam też wreszcie markery Copic, co prawda tańszą wersję Copic Ciao, ale i tak jestem super zadowolona.

Jest niesamowita różnica w kolorowani Promarkerami Winsor&Newton i Copicami. Z Copicami wreszcie mogę kolorować włosy tak jak zawsze chciałam. Wszystko dzięki pędzelkowej, miękkiej końcówce.  O kolorowaniu napiszę więcej innym razem. Tu właściwie chciałam głównie pokazać Wam tę drugą kartkę z galaktycznym tłem. Piszę o niej dlatego, że zrobiłam również filmik, na którym pokazuję jak takie tło wykonać.
W sumie nie jest to żadna nowość, technika znana powszechnie od dawna, ale zawsze zdarzy się ktoś kto jej jeszcze nie zna i dlatego pomyślałam, że film nie jest złym pomysłem.


Tło wykonałam na białym grubym brystolu. Pokolorowałam go kilkoma kolorami tuszy distress w odcieniach fioletu, zieleni i szarości. Te malutkie plamki na tle, które imitują gwiazdy to efekt popryskania tła z distressów wodą. Wodę aplikowałam przy pomocy pędzelka (można też szczoteczki do zębów). Te bielsze kropeczki to białe gesso.

Jak to wszystko wyszło krok po kroku zobaczcie na filmie :)









Pozdrawiam Was serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz