czwartek, 21 września 2017

Elegancka kartka Shabby chic / Elegant shabby chic card



Hej! Dziś dzielę się z Wami wielowarstwową kartką w stylu shabby chic, którą zrobiłam  z zupełnie nowych na rynku papierów Mintay. Papierki są śliczne, wszystkie kolory bardzo delikatne, moje ulubione odcienie różu i takiego miętowo-niebieskiego. Są dwie kolekcje, ja użyłam Celebrations. Obrazki kwiatów na papierach są tak ładne, że nie wiedziałam czy w ogóle mam je pociąć. Może następnym razem spróbuję pokazać więcej grafiki z arkuszy. Na brzegach papieru zrobiłam przeszycia i dodałam do całości trochę białego brokatu. Tekturki są ze Scrapińca, kwiatki z Wild Orchid i Prima Marketing. 


Hi ! Today I'm sharing a multilayered shabby chic card created with a brand new paper collection called Mintay papers.  Papers are very beautiful, all the colours are soft my favourite shades of pink and minty blue. There are two collections the one I used is called Celebrations.  The images on the papers are so beautiful I didn't know should I cut it or not :)  I guess next time I'll use less embellishments and show more of the flowers images.  I made a sewing on the paper edges and add some white glitter. 
Chipboards are from Scrapiniec, flowers Wild Orchid Crafts and Prima Marketing. 





Miłego Dnia!
Have a nice Day!

1 komentarz: