sobota, 17 czerwca 2017

Kartki z akwarelowym tłem / Watercolour background cards

Hej! Tym razem chcę Wam pokazać dwie kartki z akwarelowym tłem. Kilka dni temu kupiłam piękne pastelowe akwarelki z Prima Marketing i jestem strasznie zachwycona tymi cudnymi, delikatnymi kolorkami. Zrobiłam dwie, proste kartki z namalowanym farbami tłem. Pierwsza to moja inspiracja do najnowszego wyzwania w Diabelskim Młynie, gdzie możecie wziąć udział w wyzwaniu z przesłodkim moodboardem. Zachęcam Was goorąco do udziału w wyzwaniu!


Hi! This time I'm sharing with you two cards with watercolour background. Few days ago I bought Prima Marketing watercolour confections Pastel and I'm thrilled with those soft colors. I made two simple cards with painted background. The first one I made for Diabelski Młyn and their newest challenge with sweet, pastel moodboard. I encourage you to participate in this challenge.










Miłego Dnia!
Have a nice day!


1 komentarz: